söndag 23 mars 2014

Taggar för ridlektion imorgon

Vaknade upp på söndag morgon med ont i halsen och tryck i huvudet. Inte har det blivit bättre av att jag sprungit runt i stan och turistat hela dagen i vind, snö och regn. Varit på hostellet och vilat ikväll för jag vill verkligen var i form imorgon. Har nämligen inbokat ridlektion till kl.12.30. Är redan lite nevös, ska bli grymt spännande. Känner att jag vill lära mig så mycket så jag hoppas att instruktören är på min nivå och förstår vad jag vill ha ut av lektionen... Vad jag bla vill lära mig imorgon är att sitta rätt på hästen och lära mig rida fram tölten både samlat och ökat. Hoppas även på att pröva flygande pass men det var inte säkert att det var möjligt. Väntar med spänning på morgondagen...

Ridlektion med Dúna för Riika i höstas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar