måndag 10 mars 2014

Om jag själv skulle få bestämma (och inte plånboken)

Biothane tyglar som finns i många olika snygga färger...

...och ett träns i samma material såklart!

Sadelgjord som är bekväm för hästen. På bilden är en Eric Le Tixerant dressyrgjord som kostar dryga 200 euro. Som tur är finns det billigare alternativ!


Snyggt schabrak. Dessa är Lami-Cell och ni hittar dom från Emmishopen.


Snygga ridbyxor kan man väl aldrig ha för många av? ;)

Ett längre (ca 6 m) ledrep i snygg färg, gärna matchande repgrimma då jag ändå håller på ;)

Sen när jag tänker efter så är Ove och jag i behov av vitvinsglas. Dessa skulle ju vara perfekta ;)

Tur att drömma är gratis! :)

2 kommentarer:

  1. :-) Är det här vårkänslor på något vis? Jag har också börjat läsa kataloger och klicka ändlöst genom webbshopar. Jag säger så här: du är värd det där! Får jag okej på att handla ett helt onödigt regntäcke till Juppe då? :0)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jo det är något med våren. Jag har lagt gräns på mig nu när jag är på Island så får jag absolut inte handla något på nätet. Har ju ingen häst för tillfället ens... men drömma får man alltid ;) och regntäcke är ju alltid bra att ha :)

      Radera