fredag 21 mars 2014

Mina sista dagar på Island

Min plan är att imorgon ta bussen till Reykjavik. Hoppas att vädret hunnit blåsa sig färdig! Är fortfarande hård blåst och snö utanför mitt fönster... I storstan ska jag ströva runt och ha lite semester. Kanske ta mig ett bad i någon varm källa och bara ta det lugnt. Stannar på hostel i fyra nätter.

På måndag så är ridlektion inbokad. Super spännande! Hon jag ska rida för borde va grym på att undervisa och rida islandshäst. Blir att blogga mer om det sen om jag hittar dit och kommer mig upp på en häst!

På tisdag åker jag till en gård utanför Reykjavik... Dúnas pappa Hrókur frá Gislabæ finns på den gården så det ska bli roligt att se honom på riktigt! 


Efter det avslutar jag mitt Islands kapitel och åker hem för att börja på ett nytt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar