torsdag 27 mars 2014

Islands shopping

Jag åkte inte till Island för att shoppa men såklart fick jag något smått med mig hem iaf. Allt jag köpte till mig själv var *surprise* hästrelaterat!
 En bok men otroligt fina hästbilder, spelkort, en t-shirt och ett huvudlag.

 På spelkorten finns hingstar från 2008 och 2009 samt deras bedömning. Mycket intressant att kolla på medan man ska spela ;)

 Kunde inte motstå detta pannband med Islands färger. Besökte hästbutiken Ástund som ligger bredvid shoppingcentret Kringlan. Fanns massor av fina saker till bra kvalité köper och man för över 4000 islänska kronor får man även köpa det tax free vilket är super. Gällde på många butiker!

Boken hittade jag till -50% så jag kunde ju inte lämna den i hyllan. Fotografen är Sigurgeir Sigurjónsson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar