torsdag 20 mars 2014

Sista dagen

Mina tre veckor på Langhus Farm är över. Imorgon åker jag vidare till Reykjavik för att stanna några dagar där. Vädret här på gården idag har visat sig från sin absolut sämsta sida! Hård vind och snö. På gården hittar vi många drivor som är över dom 163 centimetrarna jag är lång. Dagens har spenderats tillsammans med grabbarna i huset som sällskapsspel. Trevlig så också! :) Skolan var stängd idag pga vädret och alla vägar här runtom är avstängda....

 En av drivorna mitt i hästhagen

 Glad idag!

 Dessa sötisar kommer jag sakna. Den svara var livrädd då jag kom sprang undan i boxen. Nu kommer hon fram och vill pussas och bli kliad då jag kommer in i stallet :) Den lilla fläckiga var väldigt social från dag 1.

Från en fläck till en annan nakenfläckis... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar