måndag 3 mars 2014

Hästar i flock

 Atlas som är 8 årig valack. Han har just återvänt till flocken efter att ha varit uppstallad en kortare tid.

 Flocken håller till runt maten. Dom är ca 20 st.

 Unghästarna är nyfikna och kommer genast fram och hälsar.

 Denna fastnade jag för. Otroligt mysig och social. Skulle stå närmaste mig hela tiden och följde hack i häl. Packar gärna med i resväskan då jag kommer hem ;)

 Fyra av stona i flocken väntar föl.



 Hallåå något att äta??

 Jag är också nyfiken och vill vara med! 

 Mysiga hästen

Hejdååå ses nästa gång jag kommer på besök i hagen! :)

2 kommentarer:

  1. Härligt att läsa om dina äventyr på Island! Ja, packa ned den där pållen. Jättefin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha bra :) man skulle kunna packa ner dom allihopa och ta hem ;)

      Radera