fredag 14 mars 2014

Sista veckan tar fart på Langhús

Idag har det varit en bra dag. Vädret har varit helt okej så jag tog mig ut på två ridturer. Först med Glymur och sen Summa. Båda hästarna gick otroligt fint och det var två riktigt roliga turer :)

Två veckor har gått och en vecka är kvar här på farmen... Sen blir det några dagar i Reykjavik innan jag kommer hem igen. Planeringen är i full gång för mina sista dagar. Dom går i hästens spår. Känns som att jag borde turista lite också men tänker att jag hinner med det nästa gång jag kommer till ön med min bättre hälft ;)

 Fällnings tider...

Summa älskar att blir borstad! 
Hon påminner mig lite dom Dúna. Nyfiken, liknande frilla, vill vara med, härlig och mjuk att rida och älskar mat!!

1 kommentar:

  1. Vilken sötnos! Och vilket äventyr du har varit med om. Det har varit kul att få följa med.

    SvaraRadera