onsdag 6 november 2013

Grå november

Idag var jag ute till stallet igen. Har inte varit dit nu på två dagar efterrsom vädret varit så piss. Duna verkade glad att se mig och vi gav oss ut på en tur. Hon skrittade energiskt iväg och full fräs var det hela turen. Trampade lite i skogen, gjorde lite skänkelvikningar och övade övergångar. Hon vill ner till havet igen och njuta lite av naturen där och jag passade på att njuta av lugnet lite och lade mig ner på hennes bak :)
 
'

Efter turen tränade vi lite trickträning.. Har hittills tränat med godis men blir att försöka sluta med det nu eftersom hon är en riktigt gottegris och letar hela tiden nu. Hur som helst så e hon lätt lärd och kan buga och cirkusbuga. Nästa trick ska bli ja och nej tänkte jag men får se hur det går :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar