onsdag 9 mars 2016

Motivationen på topp

Just nu känns det väldigt roligt med häst. Bra underlag att rida på och samarbetsvillig häst! Jag är super motiverad till att lära mig mera och utvecklas tillsammans med Dúna. Efter kraniosakral behandlingen ändrade hon väldigt mycket i kroppen och tanken är att hon om ett par veckor ska få en till genomgång. Just nu fokuserar vi väldigt mycket på kondition och trampa under sig och jag känner verkligen framstegen vi gör. Jag masserar hennes ryggmuskler och låter en spikmatta under ett täcket ligga på ryggen efter ridturerna för jag inbilliar mig att det kan vara bra för spända muskler. Vi stretchar även benen efter hårdare ridpass och det syns riktigt på Dúna hur hon njuter av att stäcka ut benen och bogen.

Min finaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar