tisdag 3 februari 2015

Nytt år nya möjligheter

Februari är redan här. Dúna är taggad till tusen för nya året med nya möjligheter. Detta år kommer att innebära en hel del förändrar till våran fördel. Bla i höst kommer hon att få flytta till vårt framtida gård. Kan ännu inte förstå att det är sant. Bara den som lever kommer att få se vad det hela blir till! :)

Mål för 2015:
- Delta i gångartstävling
- Rida dressyrlektion
- Hoppa ett hinder (hahaha)
- Jag ska utveckla min ridning (ett mål varje år)
- Lära in mera trick (frihetsdressyr)
- Lära oss att lastas i transporten utan krångel
- Rida dom 15 kilometrarna dit flytten sker
- Bygga en stooor sommarhage där hästarna ska gå och lata sig och springa runt i medan jag bygger hus och stall. Förhoppningsvis hitta några hästkompisar som vill komma ut och bo där någon vecka så flocken blir lite större :)

Snöbollen min :)

2 kommentarer:

  1. Härligt! Och det där låter väl ungefär som mina mål, sisådär. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker det alltid är viktigt att sätta upp mål fastän dem egentligen är rätt så lika varje gång men det ger motivation också så man inte fastnar och glömmer bort vad man egentligen håller på med.

      Radera