torsdag 5 februari 2015

Dúna är min egen

Jag skrev aldrig ut på bloggen att i juni ifjol köpte jag Dúna så hon är min alldeles egna häst nu efter ca 1 år på foder. Det fanns inget alternativ än att köpa henne för mig. Vi hör ju ihop och jag ser fram emot allt roligt vi kommer att ha tillsammans! :) Jag tycker personligen det är ett väldigt bra alternativ att kunna ta hästen på foder innan man köper den så att man kan känna efter att man passar ihop.



Dúna en sommardag då hon stod i stallet för att komma bort från flugorna en stund... Jag vände ryggen till 5 sek och hon lyckades få ner en stapel med höbalar som stod bredvid hennes box under den tiden. Då jag vände mig om igen så tittar hon på mig: "vadåå jag har inte gjort något"

1 kommentar:

  1. Härligt när man känner att pållen funkar med ens egen person. Och vaddå - den där pållen har väl inte gjort något. Syns ju lång väg.

    SvaraRadera