tisdag 5 januari 2016

Kärt återseende

Jag har varit på resa en vecka och saknaden efter min underbara häst har varit stor. Är alltid spännande att se vad dom säger då man varit borta en längre tid... Dúna verkade iaf glad och nöjd att se mig nu och vi pussades och kramades en god stund innan vi gav oss ut på en lite längre tur i fantastiskt fint vinterväder.

Jag har Dúna hos min svärmor så det är lyx kunna åka bort och ändå veta att hästarna är i goda händer. I vår ska vi bygga eget stall och jag kan knappt vänta på att få ha hästarna hemma på gården. Trots det kommer innebära hästjobb morgon och kväll längtar jag efter det! Känns så otroligt tomt nu att inte bo på samma plats som hästarna och inte få gå ut till dem då man känner för det. Ett stort tomrum! Men som sagt... Den som väntar på nått gott... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar