tisdag 29 december 2015

Året som gick

Tillbaka blick på (skrivna i feb 2015) mina mål för 2015:
- Delta i gångartstävling -
Check, en maskerad tävling och en "riktig" tävling :)
- Rida dressyrlektion - Check! Red en hel del lektioner under sommaren + under hösten 2 lektioner för islandshästtränare
- Hoppa ett hinder (hahaha) - Check ;) hahaha
- Jag ska utveckla min ridning (ett mål varje år)  - Vi har utvecklats tillsammans detta år ja :)
- Lära in mera trick (frihetsdressyr) - Japp inte så mycket men lite. Ska göra en ny film snart!
- Lära oss att lastas i transporten utan krångel - Nej inte helt problemfritt ännu..
- Rida dom 15 kilometrarna dit flytten sker - Japp! Hästarnas reds fram och tillbaka :)
- Bygga en stooor sommarhage där hästarna ska gå och lata sig och springa runt i medan jag bygger hus och stall. Förhoppningsvis hitta några hästkompisar som vill komma ut och bo där någon vecka så flocken blir lite större :) - Stor hage fick dom min lilla flock som i sommar var 3 :)

Dúna fick ju också föl 2015! ;) Ett oplanerat föl som blev till då jag var på Island... Jag fick frågan om jag vill ha fölet och självklart var saken klar. Fantastiskt spännande att se ett föl växa upp! :)

 Januari

 Februari

 Mars

 April

 Maj

Juni
 Juni 

 Juli

 Augusti

 Augusti

Augusti


 September
September

Oktober

 November

November

December

 December

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar